دل آدم عجب چیز غریبیه . برای چیزایی تنگ می شه و می گیره که یه زمانی ازش متنفر بودی و نمی خواستی تکرار بشه . تو این یکی دو شبی که هوای تهران رنگ و بوی پاییزی گرفته ، دلم شدیدن اون هوای بارونی شمالو می خواد که یه شب تا صبح صدای شرشر بارون توی ناودون دیوونه ام کرده بود و خوابو ازم گرفته بود . دل چیز غریبیه ...
یادداشت های یک عقرب صورتی !...ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:40
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 109 تاريخ: شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 0:40
ما را در سایت یادداشت های یک عقرب صورتی ! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 154 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 22:48